7 tipi di maschere di seta, boni per a vostra pelle è mantene a sicura

A selezzione hè indipendente da l'edità.U nostru editore hà sceltu queste offerte è prudutti perchè pensemu chì li piacerete à questi prezzi.Se cumprate merchenzie attraversu i nostri ligami, pudemu guadagnà cumissioni.Da u mumentu di a publicazione, i prezzi è a dispunibilità sò precisi.
Dopu un annu di nurmalizazione di e maschere, i scientisti è l'esperti medichi in tuttu u paese studianu quale tissu ci pò prutegge megliu da u coronavirus.Hè da nutà chì i circadori studianu a seta.In settembre 2020, i circadori di l'Università di Cincinnati anu dimustratu chì, cumparatu cù e fibre di cuttuni è di poliester, a seta hè a più efficace per impedisce à e piccule gocce d'aerosol di penetrà attraversu maschere in un ambiente di laboratoriu, cumprese gocce respiratorie chì portanu Covid-19, è liberate quandu sò infettati. a ghjente starnuta, tosse o parla cù u virus.Sicondu i Centri per u Controlu è a Prevenzione di Malattie (CDC), questu hè u modu principale chì u coronavirus si sparghje da persona à persona.
U duttore Patrick A. Gera, assistente prufissore in u Dipartimentu di Scienze Biologiche di l'Università di Cincinnati, spiegò chì, per via di a so idrofobicità unica - o di a so capacità di ripulisce l'acqua - paragunatu à l'altri materiali, a seta aiuta successu à prevene più gocce d'acqua da entra. a mascara.mezzu.Co-autore di u studiu.Inoltre, u studiu hà truvatu chì quandu una maschera di seta hè impilata nantu à un respiratore (una forma di doppia maschera) chì deve esse purtata parechje volte, a seta pò aiutà à prutege l'equipaggiu di prutezzione persunale cum'è e maschere N95.Tuttavia, CDC ricumanda di ùn aduprà respiratori cum'è maschere N95 è KN95 per maschere duali.Hè particularmente cunsigliatu di portà una sola maschera KN95 à u mumentu: "Ùn duvete micca aduprà nisun tipu di seconda maschera sopra o sottu a maschera KN95".
"In quantu à fà maschere, hè sempre u Far West", disse Guerra."Ma circhemu modi per aduprà a scienza basica è applicà ciò chì sapemu per migliurà.
Avemu discututu cù l'esperti cumu cumprà maschere di seta, è recullemu e migliori maschere di seta in u mercatu da marche cum'è Slip è Vince.
A mascara di sita di Slip hè fatta di 100% sita di mulberry da i dui lati, è u rivestimentu internu hè fattu di 100% cuttuni.A maschera hà orecchini elastichi regulabili, dui setti di tappi di silicone di rimpiazzamentu è una linea di nasu regulabile, chì pò rimpiazzà 10 linee di nasu.A superficia di seta di Slip hè venduta cù sacchetti di almacenamento, è a copertina vene in ottu stili diffirenti, da culori solidi cum'è oru rosa è rosa à mudelli cum'è leopardo rosa è orizzonte.Slip consiglia di pulizziari a maschera secondu l'istruzzioni di cuscini - lavare a manu o lavare in lavatrice, Slip consiglia di asciugare a maschera à l'aria.Slip vende ancu lozione di seta utilizata per pulizziari i so prudutti.
A maschera di Vince usa un disignu di tissutu di trè strati: strata esterna di seta 100%, filtru di fodera di poliester è strata interna di cuttuni.A mascara vene ancu cù un saccu di cuttuni.Quandu si pulisce a maschera, Vince ricumanda di immergela in acqua calda chì cuntene un detergente o sapone suave, è dopu a goccia secca.Per ogni maschera venduta, Vince donarà $ 15 à l'Unione Americana di Libertà Civili.I maschere sò dispunibuli in cinque culori: rosa, grisgiu argentu, avorio, neru è blu costiere.
A maschera di seta di Blissy hè fatta à a manu cù 100% seta di gelso pura.Sò dispunibuli in quattru culori: argentu, rosa, neru è tie-dye.A maschera hà ganci per l'orechja regulabili è hè lavabile in lavatrice.
Questa maschera di seta hè fatta di 100% seta di mulberry è vene cun un saccu di filtru internu è ganci per l'orechja regulabili.Questa maschera vene in 12 culori, cumpresi blu, viola scuru, biancu, taupe è verde piselli.
A maschera di seta di NIGHT hè cuncepita cù un tessulu di trè strati è vene cun un saccu di filtru.A maschera hè ancu dotata di sette filtri dispunibuli.Hà una linea di nasu regulabile è ganci per l'orechja regulabili.Questa maschera pò esse lavata in lavatrice in acqua fredda in un ambiente delicatu è hè dispunibule in quattru culori: blush, champagne, smeraldu è bronzu.
A mascara di seta D'aire hè cuncepitu cù diversi mudelli cum'è camuflage, stella di mezzanotte, è culori solidi cum'è rouge, neru è cacao.Hè dotatu di ponte nasale regolabile, ganci per l'orechja regulabile è sacchetti di filtri.Sò dispunibuli in trè dimensioni: chjuca, mediana è grande.A maschera pò esse lavata in lavatrice in acqua fridda in un ambiente delicatu.D'aire vende ancu filtri dispunibuli, chì sò persunalizate per adattà à e so maschere di seta.Ci sò 10 o 20 filtri in un pacchettu.
A maschera di seta di Claire & Clara hè custituita da dui strati di tela.Hanu ancu ganci d'orecchie elastici regulabili.A marca pruduce latti cù è senza sacchetti di filtru.A superficia di sita hà cinque culori: blu chjaru, rosa, biancu, blu marinu è viole.Claire & Clara vende ancu un pacchettu di cinque filtri dispunibuli.
U laboratoriu di Guerra hà scupertu chì "i maschere di seta ponu repulsà e gocce in teste di spray è maschere chirurgiche dispunibuli".Ma e maschere di seta anu un altru vantaghju nantu à e maschere chirurgiche: ponu esse lavate è riutilizate.Inoltre, Guerra hà dettu chì a sita hà proprietà elettrostatiche, chì significa chì hè carica positivamente.Quandu a mascara hà una capa esterna di sita, i picculi particeddi si appiccicanu à questu, Guerra hà rimarcatu, perchè sti particeddi ùn passanu micca per u tissu.Data u ramu chì si trova in questu, a sita hà ancu alcune proprietà antivirali è antibacteriale.
Infine, cum'è tutti sapemu, a sita hè bona per a vostra pelle.Michele Farber, MD, dermatologu certificatu da u Cunsigliu di Schweiger Dermatology Group, ricumanda i cuscini di seta per a pelle propensa à l'acne è sensibile perchè ùn genera micca troppu attritu cum'è l'altri tessuti è per quessa ùn provoca irritazione.E linee guida ponu avà esse applicate à e maschere.Farber hà dettu chì, cumparatu cù altri tipi di tessuti, a sita ùn assorbe micca assai oliu è terra, nè ùn piglia assai umidità da a pelle.
Basatu nantu à a so ricerca, Guerra ricumanda e maschere doppie superponendu una strata di maschere di seta nantu à maschere dispunibuli.A maschera di seta agisce cum'è una barriera idrofobica - secondu u CDC, perchè a maschera umida hè menu efficace - è sta cumminazione vi furnisce parechje strati di prutezzione.
Farber hà dettu chì e maschere duali ùn vi daranu micca i benefici di a pelle di e maschere di seta.Ma hà aghjustatu chì sicondu a situazione, portà maschere di seta strette, ben adattate, multistrati cù filtri hè una alternativa accettabile à e maschere duali.In quantu à e maschere di seta pulita, Farber è Guerra dicenu chì generalmente pudete lavà a manu o à a macchina, ma in fine dipende da l'istruzzioni specifiche di a marca.
Guerra hè diventatu curiosu di a seta cum'è materiale di maschera perchè a so moglia era un duttore è hà avutu à riutilizà a so maschera N95 per parechji ghjorni quandu a pandemia hà iniziatu.U so laboratoriu studia di solitu a struttura di u coconu di e bruche di falena di seta, è hà cuminciatu à studià quali tessuti sò megliu per i travagliadori in prima linea per aduprà maschere di doppia strata per prutege i so respiratori, è quali tessuti ponu fà maschere riutilizzabili efficaci per u publicu.
Duranti u studiu, u laboratoriu di Guerra hà esaminatu l'idrofobicità di i tessuti di cuttuni, poliester è seta, misurà a so capacità di respinge i picculi gocce d'acqua in aerosol.U laboratoriu hà ancu esaminatu a respirabilità di i tessuti è cumu a pulizia regulare affetta a so capacità di mantene l'idrofobicità dopu a pulizia ripetuta.Guerra hà dettu chì u so laburatoriu hà decisu di ùn studià u livellu di filtrazione di a sita - cumuna in teste simili - perchè parechji altri circadori sò digià travagliatu nantu à a prova di e capacità di filtrazione di i tessuti di sita.
Pigliatevi cù a cobertura approfondita di Select di finanzii persunali, tecnulugia è arnesi, salute è più, è seguiteci in Facebook, Instagram è Twitter per l'ultime informazioni.
© 2021 Scelta |Tutti i diritti riservati.Utilizà stu situ web significa chì accettate e regule di cunfidenziale è e cundizioni di serviziu.


Tempu di Postu: Dec-14-2021