Mascara cumplettamente automatica chì face errori cumuni di a macchina.

Chì duvemu fà s'ellu ci hè un prublema cù l'equipaggiu di a macchina di maschera durante a pruduzzione ? A dimensione di a maschera ùn hè micca stabile, l'orecchie sò longu è curtu, a resistenza di respirazione varia assai in a stessa maschera batch, l'efficienza di filtrazione di a stessa maschera ancu. change.Below enumerate i fallimenti chì ponu accade durante a messa in opera o l'usu di l'equipaggiu di a macchina di maschera, analizà e ragioni, è dà suluzioni, sperendu à aiutà tutti.

1, inspeccione l'energia elettrica è a pompa d'aria

50% di u fallimentu di l'equipaggiu di l'equipaggiu di produzzione di maschera automatica hè causatu da prublemi di energia è di fonte d'aria.Siccomu l'apertura anormale di a pompa d'aria porta à l'apertura anormale di e parti pneumatiche, etc., per quessa, hè cunsigliatu di dà priorità à verificà queste cundizioni, in casu di fallimentu di l'equipaggiu di produzzione di maschera automatica.

2, a pusizione di i sensori

A causa di a vibrazione di a macchina durante a pruduzzione, i sensori puderanu persu è deviate. Cù l'aumentu di a freccia di vibrazione, a pusizione di u sensoru pò cumpensà per via di loose.When ci hè una deviazione, causata una mala induzione è sensibile, pò ancu appare un alarme d'avvisu. signal.Thus suggeremu à tutti di fà una ispezione regulare è currezzione à a pusizione di u sensoru, per ùn affettà l'usu normale;

3, cumpunenti relay ispezzione regulare

U relè hà una situazione di similitudine cù i sensori durante a pruduzzione, quandu hè utilizatu per un bellu pezzu è ùn fate micca attenzione cù u mantenimentu è rivisione regularmente, pruvucarà un circuitu elettricu anormale; durante a produzzione, a molla di regulatore di pressione di l'acceleratore si perda è scorrerà per via di a vibrazione, sti casi pruvucarà u travagliu anormale di l'equipaggiu.

4, u sistema di trasportu

Verificate a superficia di u mutore, u rullu di l'ingranaggio, u mutore di rallentamentu, a cintura di a catena, i roti è e parti ecc. s'ellu ci hè polvere, puderia pruvucà a funzione di radiazione di u calore, a cintura di catena hè troppu stretta o troppu lassa è avè qualchì ughjettu nantu à questu, lubricate per U mutore di rallentamentu hè abbastanza o micca, deve cambià ogni 1000 ~ 1500 Hrs.

Se ci sò altre dumande, sentite liberu di cuntattateci.


Tempu di post: 18-novembre-2021