Circa a macchina per fà maschere facciale cumplettamente automatica

A macchina per a fabricazione di maschere chirurgiche chirurgiche automatiche è una linea di produzzione automatica di maschere cù una macchina per a fabricazione di maschere in biancu è una saldatrice di maschere per l'orecchie.Ogni minutu pò pruduce 120-150 pezzi di maschera in biancu cumpletu.

Specificazioni di a maschera: 175 * (80-100) mm trè strati di maschera di filtru non-tessutu.Paragunate cù a macchina manuale di fabricazione di maschere, u cinturione trasportatore automaticu è u portu di cunnessione, u disignu unicu in più di migliurà l'efficienza di a produzzione, riduce i costi. Inserzione, taglio, piegatura, fusione ultrasonica, fette. Hè per minimizzà a participazione artificiale, è riduce i risichi di una maschera hè a contaminazione durante u prucessu di produzzione.

Sicondu a dumanda di u mercatu, anu diverse tippi di macchine automatiche, per esempiu, una macchina per fà maschere per l'orecchie, una macchina per una maschere per l'orechja esterna, una macchina per una maschere per l'orechja interna, una macchina per fà maschere N95, una macchina per fà maschere di tippu di tazza è una maschere facciale à beccu d'anatra. machine.Nowadays a maiò parte di e macchine per fà maschere sò custituiti da una unità di maschere per fà una mascherina è una unità di maschere per l'orechja per furmà una linea di produzzione cumplettamente automatica per via di l'innovazione tecnica. trè tippi di linea di produzzione, ma a macchina di fabricazione di maschere hè a parte indispensabile.

1, Linea di produzzione di a maschere di maschere di l'orechja interna: una unità di maschera facciale in biancu + 1 unità di maschere di maschere di l'orechja interna.

2, Macchina di maschere di l'orechja esterna: una unità di maschere facciale in biancu + 1 unità di maschere di maschere di l'orechja interna.

3, Saldatrice per l'orecchie di saldatura: una unità di saldatura di maschere facciali in biancu + 1 unità di saldatura per l'orechja di attaccu

4, L'orecchie di maschere prodotte sò fatte di tela elastica non-tessuta, chì rende l'arechje di u portatore còmode.A strata di tela di filtru di maschera hà una bona prestazione di filtrazione è hè adattata per l'industria di alta contaminazione.


Tempu di post: 18-novembre-2021